Strict Standards: Non-static method DB::connect() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 28

Strict Standards: Non-static method DB::parseDSN() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 520

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 551

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /PEAR/DB.php on line 557

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 29

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Warning: Cannot modify header information - headers already sent by (output started at /__handel2/config/db.php:28) in /www2.hurtidetal.pl/index.php on line 231
Kategorie produktów Hurt i Detal Portal Kupców Polskich (str. 44 z 50)

Kategorie produktów

  • Polagra Food 2007

    Poniedziałek, 29 października 2007

    20 września 2007 zakończyły się Międzynarodowe Targi Wyrobów Spożywczych i Gastronomii Polagra-Food w Poznaniu. Tegoroczna edycja targów była zdecydowanie inna od wcześniejszych, gdyż poświęcona była wyłącznie wyrobom spożywczym i gastronomii bez technologii, które od tego roku stały się trzonem Międzynarodowych Targów Technologii Spożywczych Polagra -Tech. Polagra-Food... Czytaj więcej »

  • Spółki FMCG robią karierę dzięki GPW

    Poniedziałek, 29 października 2007

    Na giełdzie jest blisko 35 firm reprezentujących wszystkie najważniejsze sektory branży FMCG, poza tytoniowym. W kolejce na parkiet czeka przynajmniej pięć firm z branży, które mogą zadebiutować jeszcze w tym roku. Dodatkowo zdecydowana większość firm wypracowuje spore zyski, co przekłada się na wzrost ich kursu akcji Czytaj więcej »

  • Parówki

    Niedziela, 21 października 2007

    Parówki są jednym z chętniej kupowanych produktów wśród wędlin paczkowanych . Klienci szukają nowości odpowiadających ich coraz wyższym wymaganiom, a producenci wciąż pracują nad ulepszeniem swoich ofert. Myli się więc ten, kto uważa, że wybór w tej grupie jest niewielki. Czytaj więcej »

  • Na chleb i do smażenia

    Niedziela, 21 października 2007

    W latach 90-tych, dzięki zmianom w modelu żywienia i preferencjach konsumentów jak również wprowadzaniu na rynek nowych marek oraz rodzajów oferowanych produktów widoczny był dynamiczny wzrost spożycia tłuszczów roślinnych w polskich gospodarstwach domowych. Obecnie rynek ten osiągnął stabilizację. Od kilku miesięcy obserwujemy wyrównane udziały poszczególnych grup. Czytaj więcej »

  • Pielęgnacja jamy ustnej

    Niedziela, 21 października 2007

    Polski rynek oferuje wiele produktów do pielęgnacji jamy ustnej. Które produkty oprócz past do zębów można wybrać, aby jeszcze skuteczniej dbać o prawidłową higienę jamy ustnej? Które z nich cieszą się największym zainteresowaniem konsumentów? Czytaj więcej »

  • Chmielaki 2007

    Poniedziałek, 01 października 2007

    W dniach 7-9 września odbyło się XXXVII Ogólnopolskie Święto Chmielarzy i Piwowarów „Chmielaki Krasnostawskie 2007”. Po raz trzeci już Konsumencki Konkurs Piw odbył się przy współudziale Bractwa Piwnego. Do konkursu zgłoszono 59 piw i napojów piwnych, z trzech największych w Polsce grup piwowarskich i 9 browarów regionalnych. Czytaj więcej »

  • Perła w "Rancho Wilkowyje"

    Piątek, 21 września 2007

    Emitowane w telewizyjnej jedynce „Ranczo” zdobyło wielką popularność i pozostaje bezkonkurencyjne w kategorii seriali obyczajowych, osiągając ponad 7-milionową oglądalność. Producenci zaskoczeni popularnością serialu, zdecydowali się nakręcić fabularny film zatytułowany „Ranczo Wilkowyje”. W filmowej wersji „Rancza” pojawią się postaci... Czytaj więcej »

  • Związek prywatnych przetwórców mleka

    Piątek, 21 września 2007

    Związek Prywatnych Przetwórców Mleka jest związkiem pracodawców powołanym 28 maja 1999 roku, w odpowiedzi na potrzebę zacieśnienia kontaktów i współpracy pomiędzy podmiotami przemysłu mleczarskiego, a także celem utworzenia forum wymiany doświadczeń dla branży mleczarskiej. W 2001 roku, do realizacji zadań i działań Związku, powołane zostało Biuro Zarządu, którym od... Czytaj więcej »

  • Mleko w cenie

    Piątek, 21 września 2007

    W lipcu i pierwszym tygodniu sierpnia gwałtownie wzrosły ceny nabiału w Polsce. Ceny niektórych produktów wzrosły nawet o 30%. Co wpłynęło na wyjątkowo wysoki wzrost cen nabiału w okresie wakacyjnym? Czy należy spodziewać się dalszej podwyżki cen? Czytaj więcej »

  • Anna Moderska, Polskie Mięso. Konsultacja: Stanisław Skrzypek - Agraimpex, Anna Cieniek - Jasan. Wędliny możemy swobodnie traktować jako nasze narodowe bogactwo. Różnorodność rodzajów, smaków, marek jest wyjątkowo szeroka, co więcej oferta producentów, z uwagi na coraz bardziej wybredne gusta Polaków, edukujących się w nowościach kulinarnych musi i rozszerza się z roku... Czytaj więcej »

  • Rynek deserów w proszku, składający się z trzech segmentów: galaretek, budyni i kisieli jest rynkiem dużym i rosnącym. Co najczęściej kupują Polacy? Czytaj więcej »

  • Herbata zielona

    Piątek, 21 września 2007

    Lubimy herbatę zarówno za jej walory smakowe jak również zdrowotne. Te ostatnie mocno akcentowane są szczególnie w przypadku najstarszej i najbardziej naturalnej jej odmiany jaką jest herbata zielona. Doceniana już od tysięcy lat w Chinach i Japonii, swoją popularność zawdzięcza przede wszystkim właśnie naturalnej metodzie jej wytwarzania i zachowanym walorom zdrowotnym.... Czytaj więcej »

  • Nowoczesne opakowania, zapachy pomagające stworzyć nastrój to tylko początek listy nowości jakie oferują producenci odświeżaczy powietrza. Klienci coraz częściej sięgają po te produkty a rynek rozwija się. Czytaj więcej »

  • Piękne Ciało

    Piątek, 21 września 2007

    Rynek kosmetyków do pielęgnacji ciała ma tendencję wzrostową. Firmy kosmetyczne rozwijają skrzydła, poszerzając portfel produktów oraz zwiększając swoje obroty i wartość sprzedaży. Pojawiające się nowości kosmetyczne spełniają coraz bardziej wyszukane potrzeby klientów. Polski rynek kosmetyków do pielęgnacji ciała rozwija się dynamicznie, zarówno pod względem... Czytaj więcej »

  • Powstrzymać złodzieja

    Wtorek, 04 września 2007

    Dawno minęły czasy kiedy elektroniczne systemy antykradzieżowe instalowano tylko w ekskluzywnych butikach oraz ogromnych hipermarketach. Stale zwiększające się koszty zatrudnienia pracowników oraz spadające ceny elektroniki sprawiły, że bramki antykradzieżowe to niemal obowiązkowe wyposażenie każdego nowego sklepu. Także placówki, które wcześniej nie stosowały zabezpieczeń... Czytaj więcej »

  • Porozmawiajmy o przyprawach

    Wtorek, 04 września 2007

    Marka Winiary jest doskonale znana polskim konsumentom. O tym jakie produkty znajdują się w ofercie przypraw Winiary i dlaczego są one wyjątkowe - rozmawiamy z Moniką Jusińską-Zbiegniewską, Marketing Managerem odpowiedzialnym za markę Winiary w Nestlé Polska. Czytaj więcej »

  • Cygara i cygaretki

    Wtorek, 04 września 2007

    Już dwa lata temu rozpoczął się wyraźny wzrost sprzedaży cygar i cygaretek w naszym kraju. Po wejściu do Unii Europejskiej ceny tych produktów są zdecydowanie bardziej akceptowane przez koneserów wyszukanego dymka. Najwięcej cygaretek i cygar aktualnie sprzedają: Scandinavian Tobacco, DANNEMANN, Altadis oraz Swedish Match, co stanowi około 85% rynku, którego wielkość szacuje... Czytaj więcej »

  • Nitki, świderki, wstążki ...

    Wtorek, 04 września 2007

    Wielkość rynku makaronów to około 90 tys. ton rocznie, a wartość to około 500 mln. zł. Rocznie spożywamy ponad 3 kg i corocznie konsumpcja rośnie. W porównaniu do ubiegłego roku rynek makaronów wzrósł o 4,7% ilościowo (wrzesień-październik 2005 w porównaniu do wrzesień-październik 2006, źródło MEMRB). Według AC Nielsen sprzedaż makaronów w kanale tradycyjnym to około... Czytaj więcej »

  • Czyste naczynia

    Wtorek, 04 września 2007

    Płyny do mycia naczyń to już nie tylko środki do czyszczenia brudnych talerzy. Klient coraz częściej zwraca uwagę na zapach, jakość oraz wpływ na skórę rąk. Producenci oferują coraz szerszą gamę produktów oraz nowe warianty zapachowe. Czytaj więcej »

  • Piwo bezalkoholowe

    Poniedziałek, 03 września 2007

    Choć obecnie segment polskiego rynku piwa jaki zajmują piwa bezalkoholowe nie jest zbyt duży, to w najbliższej przyszłości jego rola będzie sukcesywnie wzrastać. Powodem tego wzrostu są zmiany w postawach oraz trybie życia polskich konsumentów. Już teraz odnotować można wzrost zainteresowania aktywnym trybem życia czy większą potrzebą dbania o własny wizerunek. Szczególnie... Czytaj więcej »

  • Energia w płynie

    Poniedziałek, 03 września 2007

    Rynek napojów energetycznych - w Polsce określanych przez konsumentów jako napoje energetyzujące - przeżywa od ponad roku bardzo dynamiczny rozwój, w każdym kanale dystrybucyjnym. Dynamika całej kategorii przekracza ponad 130% rok do roku i będzie się jeszcze utrzymywać przez co najmniej trzy lata. Rośnie sprzedaż energy drinków i napoi izotonicznych. Dynamika jest spowodowana... Czytaj więcej »

  • Wszyscy znamy konserwy Krakus'a

    Poniedziałek, 03 września 2007

    Produkty marki Krakus goszczą na stołach nie tylko Polaków już od pokoleń. Zjednują gusta konsumentów wyjątkową jakością i niezapomnianym smakiem. Marka Krakus to wędliny, mięso marynowane i produkty konserwowe. Tym ostatnim właśnie chcemy poświęcić więcej miejsca. O rynku konserw mięsnych - rozmawiamy z Bartoszem Ponikło, category managerem, KRAKUS & Red Meat Regional... Czytaj więcej »

  • Kosmetyki do mycia ciała

    Poniedziałek, 03 września 2007

    Rynek kosmetyków do mycia ciała nieustannie ewoluuje. Producenci prześcigają się z coraz to nowszymi recepturami, tylko po to, aby zaspokoić wymagania swoich aktualnych i potencjalnych klientów. Popyt na kosmetyki do mycia ciała utrzymuje się na wysokim poziomie przez cały rok, natomiast wyraźne tendencje wzrostowe wykazuje właśnie w okresie letnim. Wśród kosmetyków do mycia... Czytaj więcej »

  • Prezerwatywy

    Sobota, 01 września 2007

    Nie ma szans istnieć obecnie na rynku mając ubogą ofertę prezerwatyw. Teraz trzeba wychodzić na przeciw potrzebom klientów, dostarczając im coraz więcej możliwości wyboru. Już skończyły się czasy, kiedy były tylko gładkie, przezroczyste prezerwatywy o wątpliwej jakości. Teraz kupujący zwracają uwagę na wszystko, co może dać im dodatkową radość w czasie seksu. Czytaj więcej »

  • Pielęgnacja milusińskich

    Piątek, 13 lipca 2007

    Polskie mamy coraz chętniej wydają pieniądze na wysokiej jakości produkty pielęgnacyjne dla dzieci. Prognoza dla rynku kosmetyków dla dzieci i niemowląt jest więc bardzo prosta i brzmi: wzrost. Przyczyną trendu wzrostowego na rynku kosmetyków dla dzieci i niemowląt są dwa główne czynniki: wzrost urodzeń - co wpływa na zwiększoną konsumpcję oraz wzrost zamożności... Czytaj więcej »

  • Woda

    Piątek, 13 lipca 2007

    Rok 2006 był bardzo udany dla producentów butelkowanej wody mineralnej i źródlanej w Polsce. Dlaczego spożywanie wody stało się tak popularne i jakie są prognozy na tegoroczny sezon? Czytaj więcej »

  • Soki, nektary, napoje

    Piątek, 13 lipca 2007

    Ubiegły rok był bardzo dobry dla branży soków, nektarów i napojów w Polsce. W porównaniu do 2005 roku rynek wzrósł, co było efektem bogatej i innowacyjnej oferty, jak również mocnej aktywności reklamowej ze strony głównych producentów. Przypomnijmy sobie również ubiegłoroczne lato, które było bardzo upalne, co również bardzo pozytywnie wpłynęło na sprzedaż. Czytaj więcej »

  • Walka z potem

    Piątek, 13 lipca 2007

    Od 2003 roku zauważalna jest tendencja spadkowa udziału sprzedaży dezodorantów w całej kategorii na rzecz rosnącej sprzedaży antyperspirantów. Antyperspiranty mylą się nam często z dezodorantami. Ale to kosmetyki, które działają na zupełnie innej zasadzie. Nie zatykają porów w skórze, a sprawiają, że pocimy się znacznie mniej. Natomiast klasyczne dezodoranty maskują tylko... Czytaj więcej »

  • Musztarda jest znanym i cenionym dodatkiem używanym w polskich kuchniach od wielu lat. jest nierozerwalnie związana z grillem, czy choćby pieczonymi nad ogniskiem kiełbaskami. Producenci prześcigają się we wprowadzaniu coraz to nowych, ciekawszych wariantów smakowych. Jakie zmiany następują w tym segmencie produktów? Które z odmian musztardy są najczęściej wybierane wśród... Czytaj więcej »

  • Shopper Trends

    Piątek, 13 lipca 2007

    Jak wynika z badania ShopperTrends przeprowadzonego przez dział badań konsumenckich firmy Nielsen, pozycja handlu tradycyjnego w Polsce jest wciąż silna. Mimo że hipermarkety oraz sklepy tradycyjne mają podobny odsetek lojalnych klientów (wydających najwięcej), te drugie mają zdecydowanie więcej klientów regularnych (odwiedzających raz w tygodniu). Polacy najczęściej spośród... Czytaj więcej »

więcej artykułów


Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51

Strict Standards: Non-static method DB::isError() should not be called statically in /__handel2/config/db.php on line 51